November 2, 2015

#HMBALMAINATION: Favorites

See the collection here

Only three more days until the long-awaited Balmain x H&M collection will hit the stores! Who's excited?

I know I am, and I can't even decide what to (try to) order Thursday. Those beaded couture-like dream dresses and that blazer-to-die-for will only be in my dreams hence the high, yet totally understandable prices.

My favorites from the collection are surprisingly the clothes with most narrow color scheme. I'm in love with the beaded clothes, the oversized vest and the belts. I also recommend to take a look at the men's section; the shirts and jackets suits women too. The red leather jacket is my second favorite jacket from the whole collection.

/

Enää kolme päivää ennen kuin kauan odotettu Balmainin ja H&M:n yhteistyömallisto saapuu kauppoihin! Onko muut yhtä innoissaan kuin minä?

Olen yrittänyt tehdä päätöksiä, mitä vaatteita yrittäisin torstaina tilata, mutta valintojen tekeminen ei ole koskaan ollut mun vahvin puoli. Haaveet malliston parhaista paloista, eli helmikirjailluista mekoista ja siitä jakusta täytyy kuitenkin haudata korkeiden, mutta täysin ymmärrettävien hintojensa vuoksi.

Mallistosta lemppareitani ovat helmikirjaillut vaatteet, musta ylisuuri liivi sekä vyöt. Suosittelen myös kurkkaamaan miesten mallistoa. Pienet koot paidoissa ja takeissa käyvät hyvin myös naisille. Miesten punamusta nahkatakki on koko malliston toiseksi lemppari takkini.

No comments:

Post a Comment