July 7, 2014

If I´m a wolf, you´re the moon


Lindex dress, H&M kimono, Underground creepers, 2nd hand satchel, hat - my mom´s old Indiana Jones hat from USA

Boho-vaikutteinen asu, johon tykästyin tosi paljon! Vaihteen vuoksi päätin kokeilla äitini vanhaa Indiana Jones -hattua, ja taitaa olla että se tulee näkymään tän jälkeen blogissa paljonkin. En oo aikaisemmin oikein pitänyt hattuja (tai ainakaan pitkään aikaan), vaikka oon niistä aina tykännytkin. Nyt kuitenkin tuntuu että ois sen aika. Tai no olenhan mä sen jo aloittanut, kun melkein joka postauksessa mulla on hattu, hups.. H&M:n käärmekuvioinen kimono on ensimmäistä kertaa päälläni. Oon kauan aikaa odotellut, että jospa sitä sitten pitäisi kun menee johonkin rantalomalle. Aika hölmö oon ollut, koska toi on tosi kiva vaikka mekon kanssa.

I really like this boho-inspired outfit. I´m wearing my mom´s old Indiana Jones hat which I really like, so this probably won´t be the last time you see it. I´ve been wearing hats a lot in my blog but actually I have just started wearing them. I barely wore them at all before so I think now is the time to wear them again, like I did when I was a kid. I´m wearing that kimono for the first time. I guess I´ve been waiting to wear it on a beach holiday but I have been silly. The kimono is perfect with a dress.

No comments:

Post a Comment